måndag 30 juni 2008

Bänk och radiusfraktur












Idag får ni hälsa på min fina rosenbänk , jag fick den av sambon på Mors dag.Hade tittat på den sen förra sommaren.... Älskar verkligen den. Dynorna och pläden är köpta på Coop förra året. Tänk att man kan hitta såna fina grejer där...

Nä ...nu måste jag sussa. Jag har suttit på barnakuten hela dan känns det som.Min 11-åring ramlade i lördags på landet ...Så idag när jag såg armen såg jag direkt att det var brutet.Det var bara att sätta sig i bilen och åka till sjukan.Det tar ju sin lilla tid att gå igenom hela systemet på akutmottagningen dessvärre. Men nu är han gipsad och klar.Inte så värst kul att vara gipsad i 3 veckor mitt i sommarn ...stackars min lilla plutt. Han har inte ont iallafall, det är ju huvudsaken.


Natti natti på er

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vilken fin och charmig bänk! Åh vad tråkigt att ditt barn bröt armen, hoppas det läker fort.

Svar: Tävlingen har inte börjat än (det gör den på torsdag) just nu är det röstning om vad som ska bli priset i tävlingen. Kram Sandra

ingmarie sa...

Tack för tipset!Har en snarlik bänk ute i längorna...nu ska här målas!

Ha det gott o din blogg gillar jag verkligen!