söndag 15 juni 2008

Oj vad dagarna går

Det är ju sommar! så jag har helt enkelt inte brytt mig om att skriva. Eh...nu ljuger jag. Jag har tänkt på bloggen varenda dag och haft dåligt samvete. Varför blir det så? det ska ju inte bli en börda... Men jag har förstått att alla har det likadant just och att förståelse finns från er övriga. Så jag kommer fortsätta blogga men kanske inte så ofta nu på sommaren då ;-)

Igår var jag på en jätterolig träff. När jag var gravid med min dotter så "träffade" jag ett gäng andra tjejer på ett gravidforum.VI hade 2 saker gemensamt.... graviditeten och illamåendet. :-)Vi skapade en privat sida och har sen dess ( ca 5 år) skrivit i stort VARJE dag samt träffats en massa ggr.Så igår träffades vi IRL igen... Så roligt att se alla barnen + alla syskon som tillkommit under åren. Man har fått vänner för livet...Tänk vad internet är bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade två saker gemensamt, nu har vi tre, vårt beroende av internet ;-)

Kram ulrica

me and alice sa...

Visst är det häftigt med internet... Man undrar ju hur det kommer bli när våra barn är vuxna??
Tänk om man växt upp med dator som dom gör. Inte så konstigt att dom är lite smartare nu förtiden än vad en annan var!*fniss*
Hoppas du får det härligt i midsommar!!
kramis Susanne
ps. Var du på bloggträffen i Maj? Jag kunde inte...

Pernilla sa...

He he. Håller med Ulrica. Det är sjukt beroendeframkallande...

Du har blivit utmanad i min blogg. Välkommen in och kika vad det handlar om. Kul att stöta ihop på Maxi idag!

My Lovely Things sa...

hej!!
ja på internet får man många nya bekantskaper..

jag hängde på gravid .se när jag var gravid med 4 branet..

ha det så gott..
kram anna