onsdag 23 april 2008

Äntligen har jag gardiner!!!!

Ja nu ska ni äntligen få en skymt av mina nya hissgardiner...är så himla nöjd med dom. Jag har aldrig gillat gardiner egentligen men dom här är helt i min smak.Dom är väldigt enkla som ni ser...ska ta nya bilder när dom är riktigt klara...måste kapa pinnen längst upp lite grann samt skaffa en pinne som ska vara längst ned så man kan rulla upp den ordentligt.Det var så soligt idag så det var svårt att fota hehe...men tyckte det passade bra som skymt ;-)



Sen tänkte jag visa er vad som låg i min brevlåda i måndags morse....en liten present från min älskade mamma.Som om det inte hade räckt med dom fina gardinerna jag fick! Tack !!!!

Visst är dom söta ? hon lämnade in dom på vägen till Arlanda. Hon är på semester ...Så istället för att packa och dona inför resan så sydde hon små söta tyghjärtan till mig . Vilken kvinna :-)

Nä nu måste jag sussa...Go natt Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

6 kommentarer:

me and alice sa...

Tjingeling!
Vad fint det blev!!! Ljusa och fina rullisar. Det snyggaste som finns!
Kan tyvärr inte se vad din mamma sytt för fint till dig. Dom bilderna visar sig inte just nu. Vilken snäll mamsing som syr allt åt dig...
Godnatt! Nu ska jag också sussa!
kram Sussa

me and alice sa...

Jag igen! Nu kom bilderna fram! Åh, vilka söta hjärtan..Vad gullig hon är!
Kramis!

My Lovely Things sa...

mammor är bäst....
Så fina hjärtan.....vilken gåva...

jhätte fina hissgardiner...
hoppas att allt är bra med ig..

kram anna

Lillafruluva sa...

Så fina de är!!
jag har väl haft min mårbacka i två månader ungefär tror jag, den är min favorit och jag är livrädd att jag ska lyckas ha ihjäl den ;-)

Anonym sa...

Underbara Ella-hjärtan, vilken mamma/mormor ni båda har!

Kram Maria S

H ennA sa...

Vilken mamma du har! Hjärtana är ju ursöta!Trevlig helg!

Kramis