söndag 27 april 2008

Söta små plåtburkar

Hittade jag idag...eller rättare sagt min vännina.Hon var så snäll och lät mig köpa dessa då hon redan hade såna hemma. Tack! :-)
Blev himla nöjd med dom, gillar dom bara mer och mer för varje gång jag tittar på dom.Även om det kanske inte var kärlek vid första ögonkastet ;-)





Det är egentligen kryddburkar, men vem har sina kryddor sådär nuförtiden egentligen? då får man ju liksom ta teskedsvis...verkar krångligt. Dom får nog vara som dom är nu... Tomma!
Det verkar annars dyka upp loppisar ÖVERALLT nu,har aldrig sett så många loppisskyltar ....men det är väl för att man fått upp ögonen för det nu.Det är väl typ som när man var gravid, då tyckte man att ALLA var gravida .
Måste säga att jag är glad åt att jag är loppisgalen och INTE gravid....Jag har gjort mitt för mäskligheten ;-)
Natti,natti på er !

4 kommentarer:

me and alice sa...

Hi,hi visst är det bättre att vara loppisgalen än gravid! Har också gjort mitt för mänskligheten...
Underbara burkar du köpt!
Har du hört att det ska vara bloggträff i Stockholm i Maj?
Tror det var evelinas hus som skulle ordna den. Då skulle jag gärna vara med...
Natti natti!!!
/Susanne

lottens vita och gröna sa...

halloj vilka undrbar burkar, är med loppoholic och trivs med det! ha det gott! kram lotten

My Lovely Things sa...

så fina burkar..verkligen ett fin fint fynd...

ha det så gott..
kram anna

Änglahem sa...

Burkarna är jättesöta!! Lite avis här allt!!...*tihi*

Vilka fina hjärtan din mamma sytt åt dig, supergulliga!

Ha det gott!
Kram/Ulrika