måndag 3 mars 2008

Mina möbler har kommit!

Har nu äntligen fått mitt nya soffbord + tv-möbel. Det har beställts nytt OCH färdigmålat vitt från Rowico ,deras Mikaela serie.Sambon verkar inte vara lika förtjust i gamla möbler som mig hehe. Men jag tycker dom är jättefina även fast dom inte är köpta på loppis ;-).





Ser ni vilken diskret liten tv vi har? ;-) för att inte tala om högtalarna....hehe.Men tycker att sambon fixat till det rätt så bra ändå.Inga sladdar synliga ...allt är noga undangömt. Tack för det!

Som ni ser så har jag fortfarande inga gardiner :-(

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilket fint vardagsrum du har. Jätteläckert bord o tv-bänk. Det var trevligt att hitta till dig hälsar lilla jag.

Anonym sa...

Halloj! Jättefint soffbord! Snyggt sambon har fixat med TVn också. Vill han komma till Örebro och gömma våra sladdar med??? :-) Just nu hänger det.... vänta, ska gå och kolla.... inte mindre än sex sladdar under TVn. Väldigt vackert...

Kram Jenny

sommar-rummet sa...

Hej på dig du! Kul att du kika in hos mig! Ha de bra. Kram

My Lovely Things sa...

hallo vännen!!!

så fint det blev!!!

vilket vackert bord...Så otroligt fint..vilken god smak du har!!!!

ja ett sånt bors skulle jag med vilöja ha....

tv bänken är ju jätte fin med..

Tv är det inget fel på mina ögon iallafall...

stor och bra och säkert bra ljud med..jag är en film älskare....

Nu mår jag bra igen...har vart ute i trädgården och grejeat. härligt i vår solen 20 grader på min altan...
Har precis kommit hem från kvällspasset på jobbet..gott att vara hemma igen..
sov gott..
kram Anna

Pernilla sa...

Vilken skillnad, ser nästan ut som att du har flyttat!!! Jättefint! Tycker också han har fixat sladdarna bra, det är annars rätt osnyggt hos de flesta.

Radhusdrömmar sa...

Tack för kommentaren hos mig!
Vilka fina möbler du hittat.
Ett sånt bord skulle jag också vilja ha, det var väldigt fint!

Kul att hitta en annan radhusbo :-)

Ha det gott!
Jag kikar gärna in igen snart...

Kram Johanna

IKT i min vardag sa...

Så himla snyggt det blev! Gillar verkligen det soffbordet!

Så söta saker du beställt av Emma, får nog kolla in hennes sida oxå!

Kram Linda

Anonym sa...

Åh vilket sperfint bord!!Precis ett sådant har jag letat efter, svårt att hitta i singapore där jag bor så det bidde ett IKEA bord istället, näst bästa jag kunde komma på.

Hit vill jag gärna komma o kika igen jättefin blogg!

Anna-Karin sa...

Jättefint Paulina! Trodde nästan också du hade flyttat, blev som ett nytt rum!

Är inget gardinfreak, tycker ofta att det inte behövs, men några tunna vita enkla skulle nog vara fint hos dig tycker jag. Vad funderar du på själv för gardiner?

me and alice sa...

Hej Tjejen!
Vad fint du fått det!!! Är som ett nytt rum, så fina möbler.
En sån där liten diskret tv har vi också....*fniss*
Inte så lätt att gömma undan den heller. Fast på väggen sitter den bra! Du får köpa en sån där bras dvdfilm...
Lovar att maila dig i kväll...
kramiz/ Zuzz

Vitt Hemma sa...

Åh det är ju så fint med kryssen!! Jätte fint bord och skåp du köpt!!
Passar jätte fint!
Kram Sofi

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

jepp underbara!!!

~~~~~~***~~~~~~~~
En solig, vårig hälsning från
♥Mamma Millan♥
~~~`*♥*´~~~

Karin i Villa Grå sa...

*dreglar*

Möblerna är hur fina som helst! Nytillverkat i gammal stil är helt i min smak och brukar vara lättare att hålla rent än gamla möbler med otaliga lager målarfärg :-)

Tekniska prylar stör inte mig, även om just sladdar kan vara i vägen. Så länge det finns tillräckligt med plats för dvd-spelare, tevespel och allt vad det är, får det gärna synas *tycker*

Kram!

Karin

me and alice sa...

Hello!!!
Hoppas du förstod någonting, hi, hi...Är svårt att beskriva med ord. Man vill gärna gestikulera o visa med händer, eller göra en ritning...
godnattkramis till dig.../Susanne

White Season sa...

Tack för dina gulliga kommentarer hos mig, tack vare det kom jag hit. Vad fint du har det och vad kul med nya möbler. Kikar in här snart igen. Kram Malin

Anonym sa...

Med ditt tema kanske du skulle satsa på såna gardiner som min farmor hade, liksom spets framför hela fönstret, det hette nåt speciellt (typ fondgardiner) men jag minns inte längre :-P

Anonym sa...

Hej.superfint bord och tv-bänk...kollade hemsidan men kunde ej hitta priser....får jag vara lite fräck och fråga vad bordet kostade?:)jag har blicit såå förtjust i den vita och alldeles underbara stil...så nu blir det att byta ut allt här hemma:)
Ha det bra...