lördag 1 mars 2008

Julafton?

Nä...men nästan! Igår fick jag ett litet efterlängtat paket på posten . KOLLA HÄR!



Fina stora träbokstäver till min dotters rum , en liten krona och lite hjärtan på tråd....Dessa fina saker beställde jag av Emma på Vita Englarum .
Visst är dom fina?














Jag fick även lite bonus!!!! ett underbart "smycke" och ett fint garnägg att hänga i påskriset! jag är sååå nöjd med allting!! Tack Emma!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag vet att regnet har öst ned hela dan....här i Stockholm iaf. Så därför får ni en härlig vårbild för att peppa upp er lite.Var ute på en promenad i torsdags och mötes av det här! Det var inne på nån annans tomt ,väldigt nära staketet men jag tyckte inte jag fick nån bra bild...det var för långt bort.Så jag mutade min 11-åring eftersom jag inte vågade mig på trespassing själv. Bra morsa va? ;-) Men men.....we got the shot !Vet inte vad det är för blommor men det ser ut som gula vitsippor. Finns såna?

KRAM PÅ ER!

8 kommentarer:

My Lovely Things sa...

fina fina skaer du har fått hem...kommer att bli fina i din dotters rum...

härliga vårbilder....

hur går det med vardagsrummet...
hur ska du göra med gardinfrågan..väntar med spänning...
ha det gott..
kram anna

Malin sa...

Vilken fin hall du har.
Och vilken blogg hit kommer jag gärna fler gånger!
Titta gärna in i min nystartade blogg

Hälsningar
Malin

Malin sa...

Hej av någon andledining kom ett gammal inlägg in istället för det jag skulle skriva:-) vet inte vad jag gjorde!
Tycker du har en super fin blogg med många fina bilder skulle jag skrivit:-)

Hälsningar
malin

Maria sa...

Gud vad fina saker! Gillar så det fina lilla påskägget!!!

Emma sa...

Hi hi, vad glad jag blir, du verkar nöjd med dina saker!

Vintergäck heter den lilla söta blomman som trotsar kylan...

Hoppas att du får en fin helg, det som är kvar av den!

Kram Emma

Ann-Catrin sa...

Oj oj så söta saker..förstår det kändes som lilla julafton!!
och undrebar vårbilder... här i Stockholm har dte inte varit muntert väder i helgen!!
Kram a-C

me and alice sa...

Hej gulliga du!
Fina gulsippor!*fniss*
Har varit lite hängig några dagar. Lovar att skriva till dig i morgon...
kramis Suss

Malin - I min trädgård sa...

Jättefina bokstäver! Skulle själv vilja ha sådana till min lilla son, men envisas med att tänka att jag ska göra dem själv = blir aldrig av. Men men, en dag kanske jag får ars_et ur och gör en beställning...

Ha en jättebra dag!