måndag 24 mars 2008

Vinter igen

Jaha.... nu fick vi vinter igen. Jag som precis skrivit att våren var här . Men man slutar aldrig att förvånas på vädret nuförtiden.Fast jag klagar inte så länge det är vitt....




Idag har vi passat på att åka pulka, ha snöbollskrig ,göra snöänglar och snögubbar.... Ja vi har riktigt njutit av snön.Så här mycket snö har vi nog inte haft på hela vintern.... den här snögubben blev en Shrek look alike.....



En liten snölykta...
Oj nu kastar min dotter snöbollar på kameran.... bäst att passa sig!


Sonen är lite blyg idag ;-). Älskar förresten den här bilden...trots att man egentligen inte ser nåt...men det är nåt speciellt med den tycker jag.

----------------------------------------
Påsken har varit väldigt slapp här hos oss... har legat på soffan o glott på tv en hel del.Men lite annat hann jag med bla så har jag äntligen målat färdigt en liten hylla som ska sitta i dotterns rum samt lite andra grejer....men dom får ni se nästa gång!!!


Ha en bra påsklovsvecka !!! vår/vinter ? kramar från mig

6 kommentarer:

H ennA sa...

Härliga vinterbilder :-) Tids nog kommer våren tillbaka. Vi har oxå en hel del snö nu, mer än på hela vintern..fast denna vecka gör det inget för det betyder extra pengar i fickan i och med att maken har snöjour.
Hoppas du får en fortsatt härlig vecka!

Kram Anne

My Lovely Things sa...

hej vännen!!

kul att höra från dig!!
hoppas att din påsk har vart härlig..hoppas att du ahr fått vara ledig!!!

jag har jobbat 2 dag och vart ledig 2 dagar i påsk!!! helt ok!!

visst är det underbar om det hade vart vår....men nu är det Vinter så då får manju ta var apå snön..man är ju inte direkt borstskämd med snö denna vinter..fina snöbilder du visar..

ha det så gott..
krm anna

Pernilla sa...

MYSIGA BILDER! Visst är det vita vackert men det är liiite sent ute nu tycker jag... Oh well. Fint är det i alla fall. Kram!

Marie sa...

Vi var också ute i snön igår och åkte pulka och byggde snögubbar. Barnen tyckte det var jätteroligt! Själv hade jag ju hellre haft vår men den kommer väl tids nog.

Ha en bra dag!
Kram Marie

IKT i min vardag sa...

Det är ju tur att barnen har glädje av snön iallafall...Jag får ta sats för att orka gå ut i kylan...Jag som hade kommit i en så härlig vårstämning...:-/
Jaja, jag har ju påsk-lov iallafall ;-)

Kram

White Season sa...

Vad mysigt med så mycket snö och kul för barnen att få bygga lite snögubbar :-) Påskbuketten har jag faktiskt inte gjort själv, jag fick den till Påsk av en god vän.. Önskar dig en fortsatt bra vecka, kramar Malin