fredag 11 januari 2008

En liten enkel LO


Jag måste fixa en scanner ser jag.... här hemma har det scrappats för fulla muggar sista dagarna. Dottern och jag har varit ensamma hemma sen i onsdags.Så när hon kommit i säng så har jag scrappat. Till sent... very mucho sent.

Ska försöka att inte upprepa det inatt då jag ska ha sömnregistrering pga snarkutredning.Har en man som störs av det. Plus några vänner,du vet vem du är va? ;-) Efter jag väckte dig också så kände jag att jag behövde hjälp. Så för er skull så kopplar jag frivilligt upp mig med en massa sladdar runt bröstkorgen och en plastslang i näsan. Nice va?Frågan är hur bra och naturligt man sover då.Vi får väl se om jag sover överhuvudtaget.Det lustiga var att läkaren ställde in tiden då maskinen ska gå igång på 22:00. Tror han att jag går och lägger mig och sover 22:00 på en fredag kväll.NOT.

Jag måste sett jäkligt sliten ut...

3 kommentarer:

Pernilla sa...

He he. Kan väl aldrig vara mig du pratar om? ;) Stumpan - såå farligt var det inte! Hoppas utredningen inte är för jobbig för dig. 22.00 var väl lite för komiskt! Går han själv och lägger sig då???

P-lina sa...

Hehe...du fick upp ögonen för att jag verkligen snarkade. Men det är ju mest M som lider av det....
Snarlutrednige är inte jobbig, det värsta var väl detta och det var ju en baggis.Man kände sig som ett pucko bara så¨det blev inte så värst mycket sömn att mäta ...hehe

Unknown sa...

Tyckte inte du såg så sliten ut:)
Syns vi ikväll på Papprika, har ladat hela dan för att gå dit, ha det gott Mia0