lördag 5 januari 2008


Idag fick jag frukost i sängen av min äldsta son. Ojojoj det var länge sen man fick det. Njöt riktigt och kände mig så stolt av att jag fått så fina barn.Han är ju tonåring och de brukar vara hemska har jag hört, men han är så snäll min plutt. Tror dessvärre att dom 2 nästkommande tonåringarna kommer att bli något värre.... mamma säger att om min dotter blir som jag var som tonåring så kommer jag bli galen. Mmm ....kan bara hålla med om det.Jag var en hemsk tonåring. Får rysningar bara jag tänker på att min dotter ska bli så. Det värsta är att tendenserna finns redan nu.Shit vad bestämd hon är donnan. Hon ska bestämma vad hon ska ha för kläder eller hon vill gärna bestämma iaf ...jag orkar inte tjafsa om det alltid så ibland ger jag mig. Har kommit på att om jag ger henne strumpbyxor och kjol från början så besparar vi oss en massa skrik och gap
Sen är hon såå pappig.Det gör både honom och mig tokiga. Jag duger inte till mycket om pappa är hemma.Hon springer och förföljer honom överallt i huset. Går han på toan så står hon utanför och skriker .Papppaaaaaaaaaaaaaaa, jag saknar dig!!!!!! eh.... hallå han ska bara på toan försöker jag förklara men kan samtidigt inte hålla mig för skratt. Häromdan fick jag ett SMS " är stalkern vaken? " ja kan ni gissa vem som skickade det? hahaha.

Men ibland känns det jobbigt i mitt lilla mammahjärta. Hon tycker inte om mig .Snyft.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hon tycker visst om dig! Men på ett annat sätt. Känner också sådär med min fyraåring. pappa är kung. Har ibland känt mig helt värdo men i perioder blir hon mammig och jag inser att vi nog helt enkelt är för lika. Hon och jag kommer att strida mycket under livet. Hennes far är hennes trygghet, precis som han är min. Han vet hur man tas med sådana jobbiga tjejer som oss...
KRAM GUMMAN!