onsdag 30 januari 2008

Hjärnsläpp

Tror ärligt talat att det är nåt fel på mitt minne....

När jag var på väg hem från jobbet idag hade jag missade samtal på mobilen så jag kollade på displayen på missade samtal. Då råkade jag se ett nummer på uppringda samtal som jag hade ringt till 07:20....vem fasiken ringde jag till imorse tänkte jag? Kunde bara minnas att jag hade ringt hem för att kolla så att grabbarna hade gått upp - Det sjuka var att jag kände så väl igen numret men kunde inte komma på vems det var. Är det brorsans? näää....mammas? nää...Hmmm .

Sen kom jag på den briljanta idén som inte ens jag trodde på .....tänkte jag att det måste ju vara numret hem , hade ju inte ringt nån annanstans ju.Blev rätt nöjd några få sekunder och skrattade åt att jag inte kommit ihåg mitt eget hemnummer...samtidigt rabblade jag telefonnumret högt i hopp om att det skulle plinga till nånstans.
Men om det nu var numret hem så varför står det inte "hemmet" eftersom det ligger inlagt på mobilen...
Nähä då var det inte hem heller då..vad är det då för nummer som är så bekant och som jag ringde imorse??Men som jag ändå inte har en aning om vems det är........ efter en stunds mycket trög tankeverksamhet så kom jag på att det var ju för fasiken numret till gymmet .Jag hade ju ringt och bokat in mig på passet ikväll!!!!!

Hur fasiken kunde jag ens tro att det var numret HEM????snacka om hjärnsläpp!!!!
I need help.

3 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Mary! Du e så tokig!!!
Vänta du bara när du blir 40 år!!! *fniss* Då hittar man knappt hem!

Kan se din lilla dotter framför mig när hon försöker svälja och det bara kommer upp, och du säger: -svälg, annars kommer inte jultomten... Ha, ha, ha... Känner igen mig när det gäller hot...
kram! /Susanne
ps. Alltid lika roligt att läsa dina inlägg...
Behöver inte läsa veckotidningar längre...eller -Vem behöver Femina när man kan läsa P-Lina!!!(den du)

Eva sa...

Du är ju för rolig. Dess värre känner jag igen mig....

Pernilla sa...

Det här är bara för roligt! Kram!